| Hlavní stránka | Seznam rubrik | Fórum | Inzerce | Nápověda | Stahuj | Fotogalérie | Pošta | Odkazy | Aukce |
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...
  Online jsou:
nikdo
  Posl. registrovaní:
  test
  Ziton
  Fanda
  Doporučená témata:

  • TY a TVŮJ RENAULT

  • NÁLEPKY R21CLUBU

  •   Nejnovější fotografie:
  • Naši miláčci (foto)
  • Naši miláčci (foto)
  • Naši miláčci (foto)
  •   Dokumentace na R21
    Různé dokumentace na renaulty je možno stahovat
    ZDE

      Fotka dne:
    a už je aj na mojom aute
    a už je aj na mojom aute
      Kontakt
    Renault 21 club
    ICQ: 179653900
    tel:776 556 776
    Marty © 2004 - 2021
    Fórum >> Elektrika >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    petrsk

    nováček

    Příspěvků: 5

    Zaregistrován:
    ..
    Název příspěvku:    POČÍTAČ   
    chci se zeptat,jestli nepasuje počítač z motoru 2.2 na 1.8.zvyšuju totiž výkon a výmněna trysek je málo.A ještě něco...chtěl bych zvýšit tlak benzínu s pumpou z WR6. Dík za rady
    Dolů  ||  NahoruIP:89.102.226.xxx  Vloženo:24.10.2006 21:50:59       Odpovědět 


    vorkoholik

    pokročilý

    Příspěvků: 516

    Zaregistrován:
    04.06. 2005
    Re: POČÍTAČ   
    No s počítačem sice nevím, ale myslím, že není důvod dávat silnější čerpadlo, protože regulátor tlaku paliva ti přebytečný tlak stejně vrátí do nádrže. Jestli se pletu tak mě někdo opravte, rád se nechám fundovaně poučit.
    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.66.xxx  Vloženo:24.10.2006 21:59:50       Odpovědět 


    JirkaK

    pokročilý

    Příspěvků: 137

    Zaregistrován:
    29.05. 2005
    Re: POČÍTAČ   
    Nebudu do tebe dál rýpat, nakonec je to tvoje auto a kdo chce kam, pomozme mu tam. Takže po pořádku:

    1)Zapojení u všech MPI by mělo být stejné, ale jak už jsem psal, mezi 2,2 a 1,8 je rozdíl v použitých čidlech teploty, musel by jsi tam dát ty z 2,2.

    2)je to v podstatě zbytečné, protože zvýšit množství vstřikovaného paliva, jak už tady někdo zmínil, můžeš zvýšením tlaku na regulátoru paliva. Palivová pumpa dává tuším kolem 5 barů, který se v regulátoru tlaku sníží na 3.

    3)když tam dáš jakékoli přeplňování, naraziš zase na problém jménem MAP senzor. Ten měří podtlak v sání, a podle něj a otáček motoru se vypočítává potřebné množství paliva. Jenže při přeplňování tam najednou místo podtlaku budeš mít přetlak.

    Takže zkus zvážit, když už chceš raketu na kolech a nevadí ti spousta investované práce a peněz, jestli se ti spíš nevyplatí sehnat a dát do pořádku originální R 21 dvoulitr turbobenzín.
    Dolů  ||  NahoruIP:80.78.146.xxx  Vloženo:04.11.2006 00:21:04       Odpovědět 


    server

    nováček

    Příspěvků: 21

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    Co je moc to je moc chlape doporočuju Ti nejdřív zainvestovat cca 300 kč a kup si chytrou knihu R21 jak na to :D nebvo to co tu chceš dělat by asi jako napadlo tak jedině pekaře kro kterého byla pekařina jedinou né jasnou volbou :D :D :D Jako s ostatníma mohu jenom souhlasit sice nejsem fundovanej automechanik ale z R21 jsem pod rukou neměl jenom turbo verze jinak asi všechno jenom pod dva litry jsem pracoval s 1,7 4bod vstřik ikdyž jako skoušely jste si někdy vyndat vstřiky nechat je viset na kabelu dát jim štávu a zatočit motorem jedou buď všechny zaráz nebo 2 a 2 docela záhul jako vymislete někdo jak docílit jenom po jednom a máte cca poloviční spotřebu (daní ale bude nižší výkon, ale né o polovinu) ale to jsem docela odbočil, souhlasím stím že 2,2 jde do krouťáku jako tu má brácha já mám 2,0 12V a když jsme dělaly pokusná měřění tak jsem hold do kopce musel víc podřazovat zase jsem ale jako byl docela rychlejší a svižnější takže jsem to řešíval tak že jsem to víc rozjel :D nic méně 1,7 neb 1,8 mají jiný rám takže případná výměna za 2 a víc hce výměnu i rámu (jdeto je ma 4šroubech) pokud bys do toho šel tak doporučení vem si celek jednotku rám atd.. z jednoho auta :)
    Dolů  ||  NahoruIP:195.22.36.xxx  Vloženo:09.12.2006 23:24:38       Odpovědět 


    JirkaK

    pokročilý

    Příspěvků: 137

    Zaregistrován:
    29.05. 2005
    Re: POČÍTAČ   
    Je to přesně tak, navíc představa že když tam napereš víc benzínu tak to víc pojede je úchylná smile-) , tohle je benzín a ne diesel. Zkus si půjčit staré karburátorové auto a u zahřátého motoru vytáhnout sytič, aby jsi viděl co se vlastně snažíš spáchat. Maximálně takovými úpravami dosáhneš kouře jako za dieselem a spotřeby 25l/100km. S počítačem z 2,2 to rozhodně víc nepojede, zapojení je sice stejné, ale jsou tam jiná čidla teploty.

    Jestli je ti obyčejná 1,8 málo, máš zhruba dvě možnosti:

    1)Prodat ji a koupit 2,2, a jestli máš hodně peněz a nevíš nudou co dělat, tak i 2,0 /12V

    2)Jestli už fakt roupama nevíš co dělat, tak tuším v R 19 existovala ostrá verze 1,8, se čtyřventilovou hlavou.
    Dolů  ||  NahoruIP:80.78.146.xxx  Vloženo:31.10.2006 11:31:41       Odpovědět 


    LucniKonik

    pokročilý

    Příspěvků: 128

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    jen přidám, že vzhledem k odlišnostem 2,2 a 1,8 v některých dosti důležitých detailech - není to jen o jiných teplotních čidlech, ale i snímači šktrící klapky, čidlu klepání a tak podobně; osobně bych to kvůli 10kw navíc neriskoval (ano, F3N 722 má 69kw, J7T 754 má 79kw)



    a jeden hoooodně důležitý "detail" - motor 2,2 (J7T) není udělaný na rychlost, ale na sílu, takže má úplně jinak posazený řízení motoru - nikoli do otáček, ale do točivého momentu, takže silně pochybuju,že bys to vůbec dokázal nastartovat s 2,2 počítačem.



    2,2 za 1,8 nevyměníš, neb karoserie na 2,2 je jiná, než na 1,8.
    Dolů  ||  NahoruIP:84.42.202.xxx  Vloženo:24.11.2006 02:36:48       Odpovědět 


    Jan Kalina

    Odborník..? ..na Renaulty..?

    Příspěvků: 2804

    Zaregistrován:
    10.02. 2006
    Re: POČÍTAČ   
    server: ty auta nemají jenom jiný rám...mají zcela jinou karoserii, takže neraď nesmysly, nic takovýho nejde přehodit..
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.180.xxx  Vloženo:10.12.2006 13:24:42       Odpovědět 


    petrsk

    nováček

    Příspěvků: 5

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    nemotej sem karbec a jeho sytič.ten funguje uplne jinak jako "i".tam ti škrtí vzduch a pridava benzin.ja mu pridam i vzduch ridici jednotkou z 2.2.

    by si se divil,co spacha jenom pretryskovani. jo a jdou tam kovany pisty a kompresor s Corada.
    Dolů  ||  NahoruIP:89.102.226.xxx  Vloženo:02.11.2006 09:57:33       Odpovědět 


    Jan Kalina

    Odborník..? ..na Renaulty..?

    Příspěvků: 2804

    Zaregistrován:
    10.02. 2006
    Re: POČÍTAČ   
    Teda lidi, já se takhle nepobavil už vážně dlouho smile-D Kdybych u toho neležel v posteli, taxe válím smíchy pod stolem smile-D smile-D smile-D

    Poslyš kámo, nechceš ECU z L485? Ta Ti dá 129kW, to by byl teprve fičák smile-D Kam se na Tebe bude hrabat Korádo Katáni i s kompresorem smile-)

    Já snad spadnu i z tý postele smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.178.xxx  Vloženo:26.11.2006 00:57:47       Odpovědět 


    pav

    pokročilý

    Příspěvků: 153

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    souhlas s kalinou ,mám oba modely 1,7 i 2,2 ,pokud je možnost záměny celého agregátu tak ji považuji za nesmyslnou vzhledem k uložení a dopojení podružných agregátů (řízení,chladiče,umístění baterie,řídící jednotky,nádržek, kabeláže atd....) také díky cenám celého bezpapíráka je to celé fantazmagorie,pokud ale nějaký blázen tohle podnikne/kl přeji mnoho úspěchů.
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.79.xxx  Vloženo:10.12.2006 15:23:06       Odpovědět 


    Loser

    pokročilý

    Příspěvků: 687

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    to petrsk:souhlas s vorkoholikem a JirkouK a navíc když uděláš co zde píšeš,tak budeš mít motor do kterého půjde kvantum paliva a odejde minimální výkon a když tam dáš kompresor,tak tam zas budeš mít zbytečně moc benzínu a motor to nevydrží,nemá šanci.jak jsem psal motory v Coradech šli taky do kytek,vlastně to jsou motoy z VW Scirocco ke ktrerým přidali kompresor.

    ve svých představách jsi velmi naivní,doporučuji učebnici fyziky pro 7.třídu základní školy.



    A pokud se pletu a někdo mě zde opraví,tak okamžitě jdu dát do BX 1,4 počítač z GTi 16V a už se těšim na zvýšení výkonu o cca 80koní.
    Dolů  ||  NahoruIP:62.77.70.xxx  Vloženo:02.11.2006 10:38:01       Odpovědět 


    LUCAS

    pokročilý

    Příspěvků: 57

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    Konečně tomu udělal někdo přítrž!!!!!!Už se to opravdu nedalo číst!
    Dolů  ||  NahoruIP:213.211.61.xxx  Vloženo:28.11.2006 10:15:15       Odpovědět 


    jarpetr

    nováček

    Příspěvků: 3

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    Pokud ja vim tak se vykon zvysuje jinym casovanim motoru, to se da delat v pocitadle, ale musis na to mit program a kabely do PC. A asi nejaky zkusenosti, abys ho nepretocil. + takovy kraviny jako jsou lesteny ojnice (dovazovany), lesten kanaly, odlehceny setrvacnik, vetsi venily, tvrdsi pera na ventilech a huste vostrou vacku. A pak si sezonu pojezdis. Asi to ale brzo odejde kat. a pak motor.
    Dolů  ||  NahoruIP:194.212.43.xxx  Vloženo:03.11.2006 23:22:04       Odpovědět 


    Loser

    pokročilý

    Příspěvků: 687

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    myslim,že kus pravdy napsal každej
    Dolů  ||  NahoruIP:62.77.70.xxx  Vloženo:28.11.2006 11:03:49       Odpovědět 


    lhron

    technický šťoural

    Příspěvků: 112

    Zaregistrován:
    ..
    Re: POČÍTAČ   
    Když to tak čtu, tak jsem dostal sqělý nápad na tuning počítače. Co myslíš petrsk, když narvu procesor P4 do staré 386ky bude to mít pak výkon té pé-čtyřky? Jenom mám ale strach, že mi to nebude na oko barevně ladit smile-(
    Dolů  ||  NahoruIP:213.29.21.xxx  Vloženo:29.11.2006 06:45:01       Odpovědět 





      Kód na Renaulty 21
    Zadej kód vozu:


    Nápověda
      Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

      Forum :
    4.5.24, ravik
    Re: Srazy 2024 >>
    22.1.24, marty
    Re: Podekovani 20... >>
    18.1.24, ravik
    Re: Tento web , a... >>
    17.1.24, ravik
    Re: OFF Topic VII... >>
    2.7.23, Jan Kalina
    Re: Srazy 2023 >>
    8.5.23, Mustang
    Re: Inzerce IV >>
    23.7.22, Jan Kalina
    Re: Slovensko 202... >>
    11.1.22, marty
    Re: sbírka 2021 >>
    13.6.21, ravik
    Re: Srazy 2021 >>
    22.4.21, Vatanen
    Re: Digitální t... >>
    30.9.20, Radek
    Re: Avantime, mot... >>
    Zobraz více výpisů
      Poslední inzerát
    26.3.24, renoldak
    Inzerce nabídka auta
    PRODÁM 2 CLIA 1, 2 A 1,4 >>
    26.3.24, renoldak
    Inzerce nabídka auta
    Renault 21 RX 2.2 81KW ROK 87 >>
    21.3.24, Jan Kalina
    Inzerce nabídka auta
    R21 hatchback >>
    17.1.24, Peters
    Inzerce nabídka díly
    Re: 5x R21 na díly >>
    1.10.23, Pavel
    Inzerce nabídka auta
    Nevada >>
    4.12.22, Jan Kalina
    Inzerce nabídka auta
    Re: Nevada ph.2 s AC, 79t. >>
    Inzerce
      Poslední komentáře:
    6.1.21, Martin
    Re: Sbirka
    (k článku: Sbírka na chod r21clubu za rok 2020)
    5.1.21, Cooba
    Sbirka
    (k článku: Sbírka na chod r21clubu za rok 2020)
    16.12.12, petrnevada
    bez titulku
    (k článku: Renault 5 ( možná ) ožije...)
    16.12.12, MILAN
    bez titulku
    (k článku: Renault 5 ( možná ) ožije...)
      Počítadlo
    TOPlist

    Vytvořeno pomocí phpRS.